maanantai 16. marraskuuta 2015

Invader Zim-nimiteema on pohjaton

Luovutusiän kynnyksellä olen viimein päättänyt nimet Pusun beibeille ja tuttu teema jatkuu edelleen. Välillä olen hypännyt Zim-listani ulkopuolelle mutta palaan aina samaan tuttuun hauskaan teemaan. :) Ideoita tästä aiheesta tuntuu riittävän pitkälle, joten näillä mentäköön taas. Vuorossa Zim-todellisuudessa esiintyviä planeettojen nimiä:

Naaraat:
Judgmentia
Conventia
Devastis
Plookesia
Boodie Nen

Urokset:
Hobo 13
Vort
Blorch

Uusi porukka sileitä agouteja on jo tulollaan: We Love Rain pyöristyy jo lupaavasti! ;)

4 kommenttia:

  1. Vaikutat ilmeisesti tampereen alueella? Kun olen etsimässä juurikin kasvattajaa tampereen seudulta, jolta saisin ostettua 2-3tyttörottaa.
    Mutta vasta muutaman kuukauden päästä kun muutan ensin uuteen kämppään ja on vähän järjestelyjä sen suhteen.. Olen alaikäinen (17v.) mutta ainakin yksi aikuinen on tulossa mukaani kun joskus tulevaisuudessa haen rottia jostakin. Aiemmin ei ole ollut mitään pieneläimiä, paitsi koira joka asuu perheeni luona. =)
    Olisin kiitollinen jos laittaisit minulle sähköpostia, voitaisiin puhua paremmin ja sopia asioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sähköposti: susanna.jokila@ahlman.fi

      Poista
    2. Hei! Nämä kommentti-ilmoitukset ovat menneet säpossani roskakansioon, mutta laitan sinulle viestiä! :)

      Poista
    3. Hei! Nämä kommentti-ilmoitukset ovat menneet säpossani roskakansioon, mutta laitan sinulle viestiä! :)

      Poista